Piagam Pelanggan

Written by Super User. Posted in Uncategorised

PIAGAM PELANGGAN
 
  • Memberi perkhidmatan beretika, yang cekap, tepat dan saksama;
  • Mempastikan membawa pembangunan dan kemajuan untuk kesejahteraan rakyat dan seluruh Daerah Kuala Muda;
  • Menyelesaikan  masalah dengan layanan mesra dan berhemah tinggi dan
  • Menjamin untuk memberikan keselesaan dan kepuasan dalam setiap urusan.

Undian

Adakah informasi di dalam laman web ini bermanfaat kepada anda?
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
Total Votes:
First Vote:
Last Vote:

Scan QR KOD

QR CODE PDKM

Pautan

Lambang Kedah kecik1malaysia-pngmscMyGovernmentmampu1JPAHRMISgov

Media

 

Video Audio


       

 

Pelawat

172107
Hari IniHari Ini21
SemalamSemalam31
Minggu IniMinggu Ini116
Bulan IniBulan Ini477
KeseluruhanKeseluruhan172107

Kemaskini

Tarikh
General update: 19-03-2017 02:19